sobota, 21 kwietnia 2012

Metry metry coraz bliżej...

Zbliża sie wielkimi krokami nasz przemarsz polskim wybrzeżem. Wraz z Marcinem Markaniczem podejmujemy się wyczynu przejścia w ciągu 6 dni trasy Świnoujście-Piaski na mierzei wiślanej plażą. Trasa mierzy około 500 km i jeśli uda nam się zrealizować zamierzony cel będzie to nieoficjalny rekord Polski na tej trasie. Wszystko zaczęło się od tego, że zapragnąłem wybrać się pieszo po plaży i szukałem w necie trochę informacji na ten temat. Jakimś przypadkiem trafiłem na strone Marcina http://metrpopiaskuza.blogspot.com/ i przeczytałem, że w tym samym czasie i identyczną trasę chce przejść ktoś jeszcze. Nawiązałem kontakt mailowy i okazało sie że nie ma większych problemów aby wspólnie przejść wybrzeże. Cała nasza wyprawa wpisała się w szczytny cel zbierania pieniędzy dla Ośrodka Adopcyjnego SRK w Szczecinie Jak na razie moje doświadczenie w pokonywaniu pieszo takich dystansów nie jest za duże w przeciwieństwie do Marcina, który już od 2004 roku, z większą bądź mniejszą regularnością powiększał dystanse jakie robił na naszym wybrzeżu, aż w 2011 roku podjął niestety nieudaną próbę przejścia ze Świnoujścia na Hel w 96godzin. Może we dwóch w tym roku się powiedzie a żądza przygód i szczytny cel, który nam przyświeca, da szansę ukończenia wyprawy w zamierzonym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz